Garantie

Toate produsele comercializate pe site beneficiaza de o perioada de garantie comerciala de 2 ani de zile calendaristice, calculate din momentul primirii coletului.

La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original, impreuna cu accesoriile aferente, copie de pe factura fiscala si certificatul de garantie in original (daca este cazul). In cazul in care nu se face dovada acestor documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

In cazul unei reclamatii, Max-Shop.ro  poate repara produsul sau inlocui produsul, daca acesta este disponibil pe stoc. In cazul în care nu este disponibil, clientului ii va fi rambursat pretul de cumparare in perioada de timp stipulata prin lege calculata de la data primirii reclamatiei scrise si a produsului in cauza.

Va transmitem recomandarile noastre cu privire la ingrijirea produselor achizitionate de pe Max-Shop.ro si conditiile prin care puteti beneficia de garantie:

Asiguram consumatorului Garantia comerciala prin repararea produsului, inlocuirea acestuia cand reparatia nu este posibila sau restituirea contravalorii produsului, in conditiile art.11 din Legea 449/2003, art.14 si art.15 din OG 21/1992, republicata. Pentru garantia legala de conformitate si garantia comerciala, perioada de remediere este de maxim 15 zile calendaristice din momentul informarii de catre consumator.

Pentru asigurarea garantiei, consumatorul va instiinta telefonic sau in scris comerciantul cu privire la problema avuta, si va prezenta la sediul comerciantului ( prin curier) produsul pentru care solicita garantia.
 

Modalităţi de asigurare a garantiei:

-  Repararea produsului;

-  Inlocuirea produsului - daca acesta nu poate fi reparat;

-  Reducere din valoarea initiala - in functie de natura deficientelor prezentate;

-  Returnarea contravalorii produsului, daca nici repararea, nici inlocuirea nu sunt posibile.

Conditii in care garantia devine inaplicabila sau nula

-  uzura morala sau uzura fizica normala a produsului;

-  decolorarea produsului sau a unor parti componente in urma expunerii la factori severi de mediu (surse de caldura si/sau umiditate);

-  defecte cauzate de utilizarea neadecvata sau in mod abuziv;

-  interventia, repararea sau modificarea facuta de persoane neautorizate;

-  deteriorari ale produsului cauzate, voluntar sau involuntar, de socuri asociate cu ruperea, agatarea, lovirea sau zgarierea bunului;

-  intretinere defectuoasa.